HİZMET KALİTESİNİN ARTMASI İÇİN EMPATİ UYGULAMASI

07-10-2016

HİZMET KALİTESİNİN ARTMASI İÇİN EMPATİ UYGULAMASI
ÖZULAŞ AŞ. YÖNETİM KURULUNDAN EMPATİ HAFTASI

Özulaş AŞ. yönetim kurulu,  hafta boyunca otobüslere binerek şoförler ve yolcular ile empati kurdular
Özulaş A.Ş. Başkan Ovacık,  Toplu ulaşımda yaşanan sıkıntıları şoför ve yolcuların gözünden tespit etmek için geçtiğimiz yıllardan itibaren başlattıkları ‘’Empati haftası’’ uygulaması için yaptığı değerlendirmede; ‘’ Empati Haftası’ uygulaması öncelikli sorunların tespitini ve kolay çözümler üretilmesini mümkün kılıyor.
Hizmet kalitesinin artırılması maksadı ile yaptıkları bu uygulamanın yöneticilerin katılımı ile araçları bırakarak otobüslere binerek istek, talep ve sorunları yerinde görerek değerlendirme imkanı bulduk’’.dedi
Bu uygulamanın toplu ulaşım için empati kurma şansını verdiğini belirten Başkan Ovacık, böylelikle hem otobüsleri denetlediklerini, hem de şoför ve yolcuların şikayetleri ile ilgili yerinde gözlem yaptıklarını belirtti.
Böylece yönetim kurulumuz sorunları yerinde gözlemleyip çözümler geliştirecek diyen Başkan Ovacık, bu modeli Özulaş kalitesi ile sürekli hale getirdiklerini belirtti.

Toplam 3528 defa okunmuştur. Paylaş

Etiketler : HİZMET KALİTESİNİN ARTMASI İÇİN EMPATİ UYGULAMASI